Why does it always end up like this?

I don't know what to do.

It's too difficult.

Easy come, easy go.

And you said, "Time is few".

Everything is sudden.

Everything is slipping.

About 30 dollar, about a happy hour.

How long are we staying like this?

"Am I nervous? What's my purpose?"

Such as my usually troubles.

I'm, I'm letting go so don't cry.

But I can't understand.

...Gone away.

Then, I think "Don't leave me".

 

やっぱり分からないよ

簡単に手に入ったからすぐに離れていくのか

時間は無いって

すべては突然に

そして去って

3000円程度のささやかな幸せ

ねえ、僕たちはいつまでこうしてられるのかな

「くよくよしてるのかな」「何のためだろう」

いつも僕はこう

手を離す

泣かない為に手を離す

でも行っちゃうんだ

やっぱ離れて行くのはやだな